مرجع دانلود برنامه

دانلود برنامه و بازی رایگان

مرجع دانلود برنامه

دانلود برنامه و بازی رایگان

آموزش نحوه کار با لینکدین - Linkedin

روش کار با لینکدین

الف. ثبت نام

1.

در وبسایت لینکدین ثبت‌نام کنید.

  

2. حساب کاربری خود را بسازید

حساب کاربری شما تصویر فشرده‌ای است وجهه‌ی حرفه‌ای شما. یک حساب کاربری عالی و با ذکر جزئیات نشان دهنده‌ی فردی است موفق، دانا و دارای ارتباطات زیاد. یک حساب کاربری ضعیف، یا به‌روزرسانی نشده نشان‌دهنده‌ی فردی بیخیال است که به خودش زحمت نمی‌دهد. دقت کنید حساب کاربری‌تان آن چیزی را بگوید که قصد دارید دیگران بدانند.

– ابزارک حساب کاربری لینکدین شما را از مراحل ورود به دنیای حرفه‌ای صنعت، ‌شرکت و موقعیت شغلی‌تان به سلامت می‌گذراند.

– همچنین این سؤال از شما پرسیده می‌شود که آیا می‌خواهید استخدام شوید، صاحب یک کسب و کار هستید، به دنبال کار می‌گردید، به‌صورت مستقل کار می‌کنید یا دانشجو هستید.

– این اطلاعات حساب کاربری پایه‌ی شما را تکمیل می‌کند.

3. از طریق لینکی که ارسال می شود ایمیلتان را تایید کنید

این کار به شما کمک می‌کند تا مرحله‌ی بعد را با نفوذ بیشتری بگذرانید.

4. فهرست مخاطبانتان را اضافه کنید.

مخاطبین عبارتند از افراد حرفه‌ای که یا آن‌ها را می‌شناسید یا تمایل دارید آن‌ها را بشناسید. مخاطبینی که در لینکدین اضافه می‌کنید بخشی از شبکه‌ی اجتماعی شما می‌شوند.

– لینکدین به شما پیغام می‌دهد با استفاده از ایمیلی که خود شما اجازه دسترسی به آن را داده اید به جستجوی مخاطب بپردازید. با استفاده از این فرصت می‌توانید بررسی کنید کدام‌یک از مخاطبین ایمیلی شما از حساب لینکدین استفاده می‌کنند و آن‌ها را به پیوستن به شبکه‌ی حرفه‌ایتان دعوت کنید.

– اگر ترجیح می‌دهید به‌صورت تک به تک مخاطب اضافه کنید، ممکن است تصمیم بگیرید این مرحله را رد کنید.

5. به ساختن حساب کاربری خود ادامه دهید

سوابق کاری قبلی‌ خود و اطلاعات تحصیلی‌تان را اضافه کنید. سپس یک خلاصه‌ی اجمالی و/یا عنوان وارد کنید. یک خلاصه‌ی اجمالی یا عنوان، در چند جمله تایپ کنید تا چه اندازه حرفه‌ای هستید. این عنوان باید از برجسته‌ترین ویژگی‌های حرفه‌ایتان گرفته شده باشد.

و ادامه را که واضح و مشخص است


داشتن راهنمای کامل روش کار با لینکدین می‌تواند به شما و کسب و کارتان کمک زیادی بکند. لینکدین بزرگترین و همه‌گیرترین شبکه‌ی اجتماعی در عرصه‌ی حرفه‌ای است. این شبکه کاملا با فیسبوک متفاوت است، از لینکدین برای حفظ شخصیت حرفه‌ای و برند استفاده می‌شود. استفاده‌های دیگر لینکدین عبارتند از: کاریابی، ایجاد شبکه‌ی حرفه‌ای، استخدام کارمندان جدید، فروش و حتی کسب اخبار کسب و کار.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.