مرجع دانلود برنامه

دانلود برنامه و بازی رایگان

مرجع دانلود برنامه

دانلود برنامه و بازی رایگان

معرفی سرویس های آنلاین نمایش فیلم و سریال - روبیکا - نماوا - آپارات

معرفی سرویس های آنلاین نمایش فیلم و سریال

روبیکا :

روبیکا یک نرم افزار ایرانی بی نظیر جهت پخش فیلم و سریال از طریق اینترنت و بوسیله گوشی های هوشمند اندرویدی است. شما با دانلود و نصب رایگان اپلیکیشن روبیکا مس توانید به دنیایی از فیلم ها، سریال ها و برنامه های مورد علاقه خود دسترسی پیدا کنید و از تماشای آنها لذت ببرید. همچنین شما می توانید با دانلود و نصب روبیکا بر روی دستگاه اندرویدی خود به بانک وسیعی از موسیقی با بالاترین کیفیت دست یابید و به آهنگ های مورد علاقه خود در دسته بندی های مختلف دسترسی پیدا کنید.

دانلود روبیکا از پی سی افزار


نماوا :

یکی دیگر از سرویس های ایرانی بسیار خوب پخش و تماشای آنلاین فیلم نماوا می باشد، شما با دانلود و نصب برنامه نماوا بر روی گوشی همراه خود می توانید به راحتی به فیلم های سینمایی و سریال های روز دنیا دسترسی داشته باشید.

اما از آنجایی که نماوا یک نرم افزار ایرانی است و بر روی هاست های ایرانی قرار داده شده است پس شما با تماشای فیلم در اینترنت مصرف آنچنانی نخواهید داشت، و می توانید فیلم هایی با کیفیت بالا اما با مصرف کم اینترنت ببینید.

دانلود نماوا از پی سی افزار


آپارات :

همان گونه که مستحضرید آپارات بزرگترین سرویس آنلاین به اشتراک گذاری فیلم و کلیپ در داخل کشور می باشد که از سرعت بسیار بالایی برخوردار است. آپارات سرویسی است که در آن هر شخص می تواند هر فیلمی را در صورت تایید مدیران در آن به اشتراک بگذارد تا همگان ببینند. و شما می توانید موضوع مورد علاقه خود را براحتی از میان میلیون ها ویدئو که کاربران به اشتراک گذاشته اند پیدا و تماشا یا دانلود کنید.

دانلود آپارات از پی سی افزار