مرجع دانلود برنامه

دانلود برنامه و بازی رایگان

مرجع دانلود برنامه

دانلود برنامه و بازی رایگان

چگونه کیفیت عکس در فتوشاپ را بالا ببریم ؟



چگونه کیفیت عکس در فتوشاپ را بالا ببریم؟



امروزه برنامه فتوشاپ کاربران بسیاری دارد یعنی برخی افراذ تقریبا قبل از منتشر کردن عکس خود در صفحات مجازی ابتدا از این برنامه پر طرفدار استفاده می کنند و بعد اقدام به انتشار عکس خود می کنند اما گاهی کیفیت عکس بعد از استفاده پایین می آید و  یا اینکه یک عکس قدیمی دارد که کیفیت بسیار پیینی دارد اما برای شما ارزشمند است و می خواهید کیفیت آن را بالا ببرید اما سوال اینجاست که راهیی وجود دارد این مشکل حل شود .

برای پیدا کردن پاسخ به ادامه مطلب مراجعه کنید . 

 

بالا بردن کیفیت عکس در فتوشاپ

این تکینیک برای بالا بردن وضوح عکس بسیار کاربردی است و در آتلیه ها بسیار کاربرد دارد و با این افکت به صورت چشم گیری میتوانیم کیفیت و وضوح تصویر را بالا ببریم.
 
1. عکس مورد نظر خود را در فتوشاپ باز کنید.

2. زمانی که تصویر خود را در فتوشاپ باز کردید با فشردن دکمه ی Ctrl+J از لایه ی خود کپی بگیرید و لایه ی کپی را انتخاب کنید. پس از انتخاب لایه ی کپی شده همان طور که در تصویر زیر مشخص کردیم به مسیر Filter>>Other>>High pass بروید.


3. زمانی که گزینه ی High pass را انتخاب می کنید منویی برای شما باز میشود. مقدار ردیوس را روی 80 پیکسل تنظیم کنید.



4. در این مرحله شما باید مد بکگراند لایه ی کپی شده را روی Hard Light قرار دهید. با انتخاب این گزینه تفاوت چشمگیری را ملاحظه میکنید.
 

 
نکته را خدمت شما ذکر کنم که اگر از لایه ی کپی هم یه دفعه ی دیگه کپی بگیرید افکت دراماتیک تر خواهد شد. همیشه برای طراحی ایده ی مخصوص به خود را داشته باشید و این را بدانید بدون ایده هیچ کاری را نمیشود انجام داد.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.