مرجع دانلود برنامه

دانلود برنامه و بازی رایگان

مرجع دانلود برنامه

دانلود برنامه و بازی رایگان

معرفی اپلیکیشن های مسیریابی و موقعیت یابی ویز – گوگل مپ و گوگل ارث

معرفی نرم افزارهای مسیریابی و موقعیت یابی ویز – گوگل مپ و گوگل ارث



برنامه ویز :

نرم افزار ویز – Waze – یک اپلیکیشن مسیریاب فوق العاده برای اندروید به شمار می رود. شما به کمک اپلیکیشن ویز به راحتی می توانید با تعیین مقصد و داشتن یک اتصال اینترنتی به راحتی هر چه تمامتر به مقصد مورد نظر خود برسید چرا که Waze نزدیکترین مسیر را تشخیص داده و شما را در کوتاه تریت زمان ممکن به مقصد می رساند. برنامه مسیر یاب ویز به راحتی از زبان فارسی پشتیبانی می کند و دارای سخنگوی فارسی نیز می باشد که قادر می باشد نام خیابان ها و مسیرها را به زبان فارسی بازگو کند و به شما در یافتن هر چه بهتر مسیر حرکت در حین رانندگی کمک شایانی می کند.

دانلود ویز اصلی


برنامه گوگل مپ :

گوگل مپ Google Maps یکی از شناخته ترین و معروف ترین نرم افزار های مسیریابی و موقعیت یابی برای دستگاه های اندرویدی می باشد که نصب و استفاده از آن امروزه برای هر کاربری ضروری می باشد. اپلیکیشن گوگل مپس به طور بسیار ساده شما را در یافتن آدرس و محل مورد نظرتان یاری می رساند. برای مسیر یابی کافی است که نام محل مورد نظر خود را جستجو کنید برنامه گوگل مپ مسیرهای ممکن را به شما معرفی خواهد کرد و شما به اختیار می توانید مسیر دلخواه را انتخاب و به هدف خود برسید. گوگل مپ به شما در یافتن نزدیکترین پمپ بنزین ، رستوران ، مکان فرهنگی و تفریحی و ... یاری می رساند.

دانلود گوگل مپ


برنامه گوگل ارث :

گوگل ارث Google Earth – برنامه ای برای یافتن اطلاعات جغرافیایی نقاط مختلف جهان است که در واقع نرم افزار نقشه سه بعدی زمین می باشد. نقشه‌های گوگل ارث با در کنار هم قرار دادن تصاویر انتخاب ‌شده از عکس های ماهواره‌ای و عکسبرداری هوایی و همچنین سامانهٔ اطلاعات مکانی ۳ب عدیِ جهان بدست آمده است. با نصب گوگل ارث بر روی گوشی خود می توانید در فضای مجازی به تمام نقاط زمین پرواز کنید و تصاویر ماهواره‌ای، نقشه‌ها، پستی‌وبلندی‌ها، و ساختمان‌های سه‌بعدی، کهکشان‌های خارج از جوّ زمین و ژرفای اقیانوس‌ها را مشاهده کنید. به علاوه از دیگر امکانات این برنامه، جستجوی هتل‌ها، رستوران‌ها و دیگر اماکن مختلف می باشد.

دانلود گوگل ارث

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.