مرجع دانلود برنامه

دانلود برنامه و بازی رایگان

مرجع دانلود برنامه

دانلود برنامه و بازی رایگان

چگونه کیفیت عکس در فتوشاپ را بالا ببریم ؟



چگونه کیفیت عکس در فتوشاپ را بالا ببریم؟



امروزه برنامه فتوشاپ کاربران بسیاری دارد یعنی برخی افراذ تقریبا قبل از منتشر کردن عکس خود در صفحات مجازی ابتدا از این برنامه پر طرفدار استفاده می کنند و بعد اقدام به انتشار عکس خود می کنند اما گاهی کیفیت عکس بعد از استفاده پایین می آید و  یا اینکه یک عکس قدیمی دارد که کیفیت بسیار پیینی دارد اما برای شما ارزشمند است و می خواهید کیفیت آن را بالا ببرید اما سوال اینجاست که راهیی وجود دارد این مشکل حل شود .

برای پیدا کردن پاسخ به ادامه مطلب مراجعه کنید . 

ادامه مطلب ...

معرفی بازی اعتیادآور Cooking Fever با بیش از 100 میلیون دانلود

معرفی بازی اعتیادآور Cooking Fever با بیش از 100 میلیون دانلود

امروز قصد داریم تا بازی اعتیادآور و جذابی را معرفی کنیم تا در زمان‌هایی که وقتتان آزاد است با آن سرگرم شوید. بازی‌ها در اکثر موارد به‌گونه‌ای هستند که موقتاً برای تنوع دانلود می‌کنیم و پس از مدتی از آن‌ها خسته می‌شویم. ولی دراین‌بین بازی‌هایی هستند که واقعاً اعتیادآورند و کسب امتیاز بیشتر شمارا وسوسه می‌کند تا مدام بازی را اجرا نمایید و حتی برای 5 دقیقه با بازی‌تان سرگرم شوید.
دراین‌بین بازی‌های مرحله‌ای که باعث کسب امتیاز و دریافت سکه می‌شوند برای کاربران بسیار محبوب هستند. یکی از بازی‌های جذاب و امتیازی این روزها، بازی اعتیادآور Cooking Fever است که حس یک صاحب رستوران را به‌کلی به شما منتقل خواهد کرد. بااینکه این بازی زیاد جدید نیست اما هنوز در بین کاربران مختلف محبوب بوده و تاکنون بیش از 100 میلیون بار از طریق فروشگاه گوگل دانلود و نصب‌شده است. در ادامه این بازی را به‌طور کامل معرفی می‌کنیم.
 
ادامه مطلب ...

معرفی اپلیکیشن های مسیریابی و موقعیت یابی ویز – گوگل مپ و گوگل ارث

معرفی نرم افزارهای مسیریابی و موقعیت یابی ویز – گوگل مپ و گوگل ارث



برنامه ویز :

نرم افزار ویز – Waze – یک اپلیکیشن مسیریاب فوق العاده برای اندروید به شمار می رود. شما به کمک اپلیکیشن ویز به راحتی می توانید با تعیین مقصد و داشتن یک اتصال اینترنتی به راحتی هر چه تمامتر به مقصد مورد نظر خود برسید چرا که Waze نزدیکترین مسیر را تشخیص داده و شما را در کوتاه تریت زمان ممکن به مقصد می رساند. برنامه مسیر یاب ویز به راحتی از زبان فارسی پشتیبانی می کند و دارای سخنگوی فارسی نیز می باشد که قادر می باشد نام خیابان ها و مسیرها را به زبان فارسی بازگو کند و به شما در یافتن هر چه بهتر مسیر حرکت در حین رانندگی کمک شایانی می کند.

دانلود ویز اصلی


برنامه گوگل مپ :

گوگل مپ Google Maps یکی از شناخته ترین و معروف ترین نرم افزار های مسیریابی و موقعیت یابی برای دستگاه های اندرویدی می باشد که نصب و استفاده از آن امروزه برای هر کاربری ضروری می باشد. اپلیکیشن گوگل مپس به طور بسیار ساده شما را در یافتن آدرس و محل مورد نظرتان یاری می رساند. برای مسیر یابی کافی است که نام محل مورد نظر خود را جستجو کنید برنامه گوگل مپ مسیرهای ممکن را به شما معرفی خواهد کرد و شما به اختیار می توانید مسیر دلخواه را انتخاب و به هدف خود برسید. گوگل مپ به شما در یافتن نزدیکترین پمپ بنزین ، رستوران ، مکان فرهنگی و تفریحی و ... یاری می رساند.

دانلود گوگل مپ


برنامه گوگل ارث :

گوگل ارث Google Earth – برنامه ای برای یافتن اطلاعات جغرافیایی نقاط مختلف جهان است که در واقع نرم افزار نقشه سه بعدی زمین می باشد. نقشه‌های گوگل ارث با در کنار هم قرار دادن تصاویر انتخاب ‌شده از عکس های ماهواره‌ای و عکسبرداری هوایی و همچنین سامانهٔ اطلاعات مکانی ۳ب عدیِ جهان بدست آمده است. با نصب گوگل ارث بر روی گوشی خود می توانید در فضای مجازی به تمام نقاط زمین پرواز کنید و تصاویر ماهواره‌ای، نقشه‌ها، پستی‌وبلندی‌ها، و ساختمان‌های سه‌بعدی، کهکشان‌های خارج از جوّ زمین و ژرفای اقیانوس‌ها را مشاهده کنید. به علاوه از دیگر امکانات این برنامه، جستجوی هتل‌ها، رستوران‌ها و دیگر اماکن مختلف می باشد.

دانلود گوگل ارث

تازه‌های نمایشگاه کامپیوتری نابینایان؛ یارانه‌های رایانه‌ها


تازه‌های نمایشگاه کامپیوتری نابینایان؛ یارانه‌های رایانه‌ها


نمایشگاه "سایت‌سیتی" بزرگترین نمایشگاه کامپیوتری ویژه‌ی نابینایان برای سیزدهمین بار در شهر فرانکفورت آلمان برگزار شد. هتل مجلل شرایتون بهار امسال هم محل دیدار ۳۰۰۰ نابینا و علاقه‌مند به آسان‌سازهای فنی بود.
   
بیش از ۱۲۰ شرکت از ۲۰ کشور جهان تازه‌های تکنیکی و کمک‌ابزارهای دیگر از نرم‌افزار و سخت‌افزار و وسایل روزمره و خانگی مانند مایکروویو گویا و وسایل آشپزخانه‌ای که به کمک گوشی‌های هوشمند کنترل می‌شوند را در نمایشگاه "سایت‌سیتی"، بزرگترین نمایشگاه کامپیوتری ویژه‌ی نابینایان، به نمایش گذاشته بودند.
افزون بر این نشست‌های بحث و گفت‌وگو، سخنرانی، فیلم و نمایشگاه‌های کوچک برای دهمین بار برنامه‌های پیرامونی نمایشگاه را تکمیل می‌کردند.

  ادامه مطلب ...